KAWASAKI Z750 Z 750 S 2004-2006 CRASH PADY SOLIDNE
Cena za kmpl.
Opis produktu
KAWASAKI Z750 Z 750 S 2004-2006 CRASH PADY SOLIDNE
NOWY - ULEPSZONY MODEL CRASH PADÓW !!!
CRASH PADY PASUJĄ DO : KAWASAKI Z750/Z750S
LATA PRODUKCJI: 2004-2006
OPIS PRZEDMIOTU:
Komplet solidnych Crash Padów - lewa i prawa strona wraz z śrubami mocującymi.
Bezinwazyjny, łatwy i szybki montaż - patrz ostatnie zdjęcie.
Średnica elementu aluminiowego - 25 mm.
Średnica elementu ściernego - 50 mm.
Śruby mocujące - stal utwardzona, klasy 8.8.
Element ścierny wykonany jest z solidnego wałka poliamidowego (PA6), który został poddany obróbce na tokarce CNC.
Technologia ta nadaje pożądaną dużą wytrzymałość elementu w przeciwieństwie do odlewanych tworzyw sztucznych.
Produkt wyprodukowany w Polsce z polskich certyfikowanych materiałów.
Kawasaki Z750 jest popularnym i uniwersalnym motocyklem, użytkowanym zarówno w mieście, jak i na dalszych wyprawach. Optymalna charakterystyka przebiegu krzywych mocy i momentu zachęca zdobywających doświadczenie motocyklistów do jego wyboru jako pierwszej lub drugiej maszyny. Niezależnie od umiejętności warto zabezpieczyć się przed skutkami ewentualnych kolizji, bez względu na to, czy to będzie ślizg wynikający z przeszarżowania w zakręcie, czy też poważniejsza wywrotka. Skutecznym sposobem na ochronę sprzętu, jest montaż crash padów.
Crash pady: technologia i działanie
Crash pady są elementami mocowanymi po obu stronach ramy lub silnika motocykla wystając poza jego obrys. Składają się najczęściej z wewnętrznego elementu metalowego zapewniającego niezbędną sztywność oraz zewnętrznego wykonanego z tworzyw sztucznych, którego przeznaczeniem jest kontakt z podłożem. Elastyczność poliamidowego elementu crash padów Z750 umożliwia absorpcję energii uderzenia, a tarcie o podłoże pozwala wyhamować maszynę. Akcesoria mocowane są za pomocą śrub.
Crash pady Z750 dedykowane są do motocykla Kawasaki Z750/Z750S i umożliwiają optymalną ochronę, nie zaburzając estetyki maszyny. Niewielki element ma ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa części motocykla, stąd dbałość o szczegóły. Element ścierny wykonany jest z jednorodnego poliamidowego wałka z wykorzystaniem obróbki ubytkowej (CNC), w przeciwieństwie do spotykanych na rynku komponentów odlewanych z tworzyw sztucznych. Trwałe i szybkie mocowanie do konstrukcji motocykla zapewniają śruby wykonane ze stali utwardzonej (klasa 8.8).
Może Cię zainteresować: Crash pady Kawasaki zx6r
Opinie
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie.